مرخصی

غروب به سوگ نشسته بود. نتوانست در این مورد چیزی بنویسد.

3 نظر برای “مرخصی

  1. من اینجا کامنت میذارم چون مشخصا یه متن خاص منظورم نیست.
    برخی از نوشته ها برای اولین موضوعتون واقعا عالی بودن.
    ولی بعد از اون کم کم نویسنده ها انگار رفتن بالای منبر و فقط شعار میدن. من توقع داشتم متنها بیشتر ادبی، داستانی یا یه همچین چیزی باشه، نه اینکه فقط نظر مستقیم نویسنده و توصیه های اخلاقیش.
    البته شاید من اشتباه برداشت کردم از روش این وبلاگ. ولی احساس کردم موضوع به موضوع این رویه شدیدتر شده و بد نباشه نظرم رو بگم.

    دوست داشتن

    1. سلام، ممنون از نظرتون، بله همون طور که خودتون نوشتین، از روش این وبلاگ اشتباه برداشت کردید، اتفاقا ما دوست نداریم به صفحه سنگ صبور مجله ها نزدیک بشیم. متاسفم اگه به نظرتون میاد که نویسنده ها بالای منبر رفتن، اما لطفا با این وبلاگ مثل یک وبلاگ در حد و اندازه ای که تعریفش کردیم برخورد کنید، نه مثل یک سایت ادبی.

      دوست داشتن

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.